acasadipia

Alla inlägg den 11 april 2016

Av Pia - 11 april 2016 20:01

Mina små underbara snorungar kan verkligen linda mig runt deras små lillfingrar.
Både vaknade med feber, täppta näsor, onda halsar och huvuden. Samt med matta glansiga ögon. Så det blev vab för båda. För att dagen skulle bli så smärtfri som möjligt så tillät jag lego i vardagsrummet. Jag tror jag är för snäll!

När det var tråkigt med lego så tog de fram garn och sina vävar. Jag kom läste ut Harry Potter och Fenixordern så vi kunde se på filmen med samma namn.

Jag själv har fixat och dånat i köket så de små fick mat och mellanmål. Och där emellan nässpray och näsdukar. Ja jag erkänner jag tog mig en lur oxå. Virkat lite oxå på balkongen.

Vi är hemma i morgon oxå. Då har jag redan meddelat att legot ska in i deras rum igen.

Hoppas på att de är friska nog att gå till skola och fritids på onsdag.

Ha det bra

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards