acasadipia

Alla inlägg den 7 april 2016

Av Pia - 7 april 2016 07:05

När man har fått lite rutiner som att ta en runda på lunchen och vardagen börjar smått få sina rutiner efter jag gått upp i tid så blir det VAB. Lillkillen har ont i hals och mage, samt i en stor bula i pannan. Om det bara var bulan hade han fått gå. Han klagade på det redan när han kom hem igår. Tänkte då att det går över. Tji fick jag. Så nu är jag hemma. Får väl passa på att pyssla om mig själv samtidigt som jag pysslar om David.

Igår när jag gick till jobbet stötte jag på en liten fisk på trottoaren lång ifrån vattnet. Troligen har en mås tappat den. När jag gick hem så var den stackarn halv och mosig. Någon had nog gått på den.

Min fina blomma blommar!

Igår fick jag min elefantöra. Jag satte ut en förfrågan på ett fb sida som heter Bortskänkes/bytes/mottages i Märsta och frågade om någon möjligen hade ett skott att skänka mig. Det tog några veckor innan jag fick svar. Ochh igår fick jag den. Ställe den i en passande kruka/burk. Det finns snälla människor som levererar blomskott gratis till ens dörr.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards