acasadipia

Alla inlägg den 4 april 2016

Av Pia - 4 april 2016 07:00

Idag tog jag vårjackan. Igår bar jag upp pelargonerna. Så jag har nog lite vårkänslor.

Igår blev barnen hämtade vid nio på morgonen av Peter. Han ska ut ich resa med jobbet så de kommer redan på onsdag igen. Så söndgen hade jag en mysdag för mig själv. Tvättade lite, virkade, röjde. Åkte i väg med mamma till brista och till återvinningen. En kopp te hos mamma oxå. Hjälpte henne att bära ner saker till källaren. Hon och Rasmus åker i dag till Gotland.

Jag virkade klart min döskalleponcho igår. Hel nöjd ?. Ska bara blocka den. (blöta, stryka och sträcka) så blir den klar för användning.

Hade en jobbig lördag. Kroppen värkte och jag var psykiskt trött. Orkade bara göra lite i taget. Som tur är var det bara en liten svacka. Mår bättre nu. Och är redo att kämpa vidare.

Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards