acasadipia

Alla inlägg den 6 november 2015

Vab

Av Pia - 6 november 2015 09:45

David är förskyld och jag är hemma med honom. Idag är det dag två. Han är som han alltid har varit sjuk eller frisk, full fart. Även fast han har feber så är det spring i benen. Men man ser på ögonen att han är sjuk. Matta och trötta. Men han tror att när man är sjuk behöver man bara göra sådant som är roligt som spela på X-boxen eller titta Minecraft på Youtube. X-boxen får han inte spel först Joakim kommer hem. Men för att jag ska få lite lungt och slippa höra "jag hat inget att göra " får han titta på Youtube. Oxå pga att jag har har fått vara själv en stund medans jag har hjälpt mamma med Rasmus. Förmiddagen är tydligen värst för henne.

Själv har jag passat på att vila och rensat ut lite saker i skåp och lådor. Sytt två fodral till silvret. Ska försöka putsa det sista idag. Men mest teat och vila står på min agenda.

Imorgon är Joakim bjuden på laser-party i Uppsala. Så jag, David och mamma tänkte gå på Rusta medans Joakim håller på med laser.

Kram.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards