acasadipia

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Pia - 19 augusti 2015 08:30

Då har man gjort det nu ska man bara återhämta sig. Magen känns bra stramar lite i såren. Det är värre med halsen. Irriterar som tusan där efter slangen. Man hostar och harklar sig och då gör det ont i såren. Har sovit skapligt så det känns bra. Satt här och tänkte borde vattna blommorna men får nog vänta med det. För tungt. Ett mjölkpaket får jag bära de första dagarna så vattenkannan är för tung. Men tänkte vara duktig och ta en liten promenad. Ska ju komma igång med motion igen. Gymmet kan jag glömma men promenader ska det bli. Det får bli balkonghäng med bok och virkning och ett antal koppar te i dag. Bara ta det lungt. Ja en liten promenad oxå.

Föresten fick hem fyra sprutor med blodförtunnande som de tyckte jag skulle ta själv. Jag tänkte först lycka till. Har liksom alltid varit spruträdd. Men jag lyckades med den första igår. Hellre några stick än blodpropp.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards