acasadipia

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Pia - 3 augusti 2015 09:40

Nu har jag varit hemma ett bar dagar. Vi kom hem i fredags, barnen gick till sin Pappa på lördagen. De hann spela på X-boxen men de hann oxå stöka ner sitt rum. Och allt inom ett dygn.

Sedan i går är jag hundvakt. Är redan slut i kroppen. Men det är mysigt. Rasmus väckte mig i morse halv åtta och talade om att nu är det dax för mat. Det är ju bara att hoppa upp och ge honom mat. En timme senare är det dax för morgonpromenaden. Det var inte så lång runda men det tog tid för det skulle luktas på varje grässtrå och buske. Nu är vi hemma och pustar ut. Helt utslagna båda två

Det blir nog varmt i dag. Det är redan varmt.

Gjorde klart en av döskalleskjalarna på Gotland. Men blev missnöjd med skallarna. Så när jag kom hem och tittade på den sjal som jag virkade förlänge sedan så såg jag att jag hade gjort fel. Så jag repade hela sjalen och gör om den. Om gubben min hade varit här hade han gråtit.

Mamma och Rasmus hann komma upp en stund i lördags innan grabbarna Peter hämtade dem. Då passade Joakim på att sätta ett armband runt Rasmus tass han blev riktigt tjusig.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards