acasadipia

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Pia - 26 maj 2015 09:30

Jag kommer aldrig bli riktigt hel igen. Gubben tog en del av mig när vi var unga. Den delen gjorde att jag kände mig hel igen förra året efter 15 år utan att ha sett varandra. Nu valde han att det var bättre om han inte fanns, så nu tog han med sig delen in i döden. Får bara hoppas att han har fått den ro han ville ha. Han lämnade efter sig ett kaos. Jag är helt tom. Trodde vi bara hade en svaka, att det skulle bli vi. Vi pratade om förlovning och även giftemål. Även barn, men vi tyckte vi var för gammal för det. Om vi hade möts igen fem-sex år tidigare så hade vi nog fått ett kärleksbarn. Mamma sa till mig i går tänk på att ni har upplevt äkta kärlek mellan varandra och tänk på alla fina stunder ni hade. Försöker men det gör ont. Funderar ifall jag kunnat gjort något annorlunda. Nä tror inte det. Kärleken kan tyvärr inte övervinna allt. Speciellt inte när sjukdomen alkolism är i mellan. Det är en vidrig sjukdom. Den förstör många fina människor. Den förstörde min älskling ? och vår kärlek. Jag har och kommer alltid att älska dig gubbenmin. Jag vill inte att du ska vara död. Jag vill att du ska vara med mig. Jag är ledsen att jag inte kunde stöta dig mera. Du är och var min stora kärlek.

Vila i frid min älskling.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards