acasadipia

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Pia - 22 maj 2015 08:54

Solen skiner ute och är så fin. Har två glad killar som börjar bli bruna. Livet borde kännas härligt. Ändå är det ett stort mörkt moln inom mig. Jag vet varför men kan inte göra något åt det mer än leva med det och hoppas det ljusnar. Jag känner mig glad för jag har klarat veckan ganska bra. Barnen har fått med rätt saker till skolutflykterna. De har haft två var denna vecka.
Igår hade jag tillgång till bil så jag kunde köra David till fotbollsträningen. Skulle ha haft med magen muggtermos te, banan och solglasögon ? men allt det glömde jag. Men hade några slantar så barnen fick varsin dricka och kexchoklad. Tänkte att Peter skulle slippa att åka men det var ont om tränare så han ställde upp och som hjälptränare.

Imorse fick jag lov att ta hem Davids gympaskor för de var genom blöta efter äventyret på Midgårdsvallen igår. Han hade varit i vattnet vid vattenhindret. Satte dem i skotorken en timme och lämnade dem till skolan innan jag cyklade till pendeln.

Idag ska jag försöka ha mest positiva tankar. Så dagen löper på bättre.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards