acasadipia

Alla inlägg den 20 april 2015

Av Pia - 20 april 2015 13:21

I fredags hade jag mina kollegor på middag. Bjöd dem på ugnsbakad laxsida men räkor och sparris. Till efterrätt chokladmuffins med hallon.

Fick fina blommor av dem, som Joakim och jag planterade i går.

På jobbet har jag försökt att sytt ihop en bulldog av afrikanskablommor, men har gjort något fel så nu tar jag hem den och sprättar och sy om den hemma. Man får väl hoppas att det lyckas.

Jag har en trött måndag idag. Ville ligga kvar i morse och sov. Men har man barn hemma är det bara att gå upp och visa att man ibland måste göra saker som man inte vill.

Är på väg hem. När jag kommer till Märsta tar jag bussen till centrum och går förbi biblioteket för att lämna in några böcker. Försökte i går och lämna in i brevlådan med de har tydligen slutat med det. Jag får iallafall min promenad när jag går från centrum idag.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards