acasadipia

Alla inlägg den 13 april 2015

Av Pia - 13 april 2015 09:06

Idag är en jag vill inte dag. Ville inte gå upp, gjorde det. Ville inte klä på mig, gjorde det oxå. Vill inte gå utanför lägenheten, gjorde det oxå för jag sitter på pendeln nu. På tal om pendeln så är det tydligen signalfel vid Södra station så tågen går oregelbundna tider. Än sålänge är jag inte försenad. Får se när jag kommer till jobbet. Men som sagt var så sitter jag på pendeln även fast jag inte ville gå utanför dörren idag.

Sitter här och lyssnarå Mötley Crüe. De brukar hjälpa mig att må bättre. Så idag får det bli mycket Mötley Crüe.

Idag börjar Pias och min nya deal. Förutom att vi ska undvika godis, läsk, fikabröd och ta mer än en portion så har vi lagt till motion. Den som har motionerat mest blir bjuden på en glass. Och den som bryter dealen och äter något som man inte får, får bjuda den andra på bio. Så det är bara att kämpa på nu deal gäller till den sista maj.

Nu är jag tio minuter försenad.

Blev klar med en stor älg i går. Ska göra en till fast omvända färger.


Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards