acasadipia

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Pia - 2 april 2015 08:51

Imorse blev det att måla ansiktet på David. De fick klä utsåg idag, men jag har ingen bra dräkter hemma men ansiktsform har jag. David blev Spiderman.

Igår var han hemma med mormor när jag kom hem åkte vi och handlade medans vi väntade på mormor sprang han på en stenmur.

Fullfart han som hade ont i halsen och huvudet. Om jag hade hälften av hans energi skulle jag vara glad.

Killarna trodde inte på mig när jag sa att när de har somnat så tar jag en sväng till blåkulla ikväll. Joakim undrade ifall jag skulle ta tåget. Nä min kvast svarade jag. Var har du den? Jag ser ingen kvast. Då talade jag om att den var osynlig för dem men den står i hallen. David sa att då går han upp och tittar på datorn.

Tjejer vi syns på blåkulla i kväll.

Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards