acasadipia

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Pia - 23 mars 2015 10:04

Fick hem en förskyld David igår. Så jag är hemma med honom. Det passade mamma bra för hon skulle till Ikea. Så nu är David och jag hundvakt någon timme. Mamma köper hem ikea-köttbullar som vi ska ha till lunch.

Plockade lite i en halv timme med lite av varje för att få ordning. Är helt slut nu så jag har lagt mig. Rasmus sover i vardagsrummet där David tittar på olika klip med minecraft.

Mamma, Rasmus och jag var i Eskilstuna ihelgen skulle hjälpa mamma med att rensa bort sådant som inte ska flyttas hit. Men tycker jag mest låg på soffan och vilade. Hade ingen en energi alls. Var väl ett moraliskt stöd i allafall.

Hade med mig virkning men hade glömt stoppning så jag kunde inte sy ihop delarna. Har ännu inte gjort det men dagen är lång så de blir kanske klara idag.

I fredags var jag och Joakim på tekniska museet, där träffade vi Bumblebe. Joakim är måttligt radavstånd det. Men David har tittat på korten flera gånger.

På vägen hem så gick bussen sönder halvvägs till centralen så vi fick hoppa av och vänta på nästa buss. Eftersom vi inte hade räknat med att vara ute så mycket så blev det kalt i snöade. Pappa Peter, David, mormor och Rasmus fick vänta på oss. Vi kom ca en halvtimme senare än vad vi hade räknat med. Peter bjöd på smörgåstårta och vin. Sedan gick mamma och jag hem. Den enda som blev riktigt glad över snön var nog Rasmus. Han badade och rullade sig i snön hela vägen hem.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards