acasadipia

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Pia - 6 februari 2015 12:52

Idag går jag hemifrån samma tid som jag brukar gå hem från jobbet. Börjar jobbet samma tid som jag brukar vara hemma. En planerad middag som blev inställt gjord detta. Var skönt att vara hemma förmiddagen. Har hunnit med en hel del och även tjänat pengar. Diskat, tvättat, stickat och tagit lungt. Pengarna jag tjänade var att jag sålde två bältesstolar.

Har känt mig pigg hela förmiddagen, men när jag börjar promenaden till pendeln kom tröttheten. Började gäspa så tårarna rann. Man kan undra hur jag ska göra här. Ska jag pressa kroppen med rörelser så blir det bättre eller ska jag vara försiktig och röra mig sparsamt så blir det bättre. Det är som jag inte får tillräckligt med syre i blodet när jag rör på mig. Får nog ta upp det med läkaren nästa vecka. Man vill ju inte förvärra vill ju bli bättre. Längtar efter långpromenader. Särskilt en sådan här fin vinterdag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards