acasadipia

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Pia - 3 februari 2015 08:56

Nu har det snöat i snar fyra dygn. Visst de första dagarna var det plusgrader och det blev slask. Men nu har det blivit minusgrader och det blir bara mer och mer. Vintern är här nu.

David hade så ont i huvudet igår så Peter fick hämta hem honom. David har haft huvudvärk, feber till och från i några veckor. Det började när han fick en lös tand. Så i går vickade Peter ut den lösa tanden. David som är hemma en extra dag med mormor är pigg som en lärka. Så våra misstankar att det var tanden som orsakade eländet verkar vara rätt.

Joakim gick hem efter skolan igår och umgicks med mormor och mig på kvällen. Vi busade med honom och pratade lite engelska med varandra. Han förstog en hel del faktiskt. Idag går han oxå hem efter skolan. Det gäller att passa på när mormor är här. Ikväll får mamma och jag umgås själva iallafall.

Ha en bra dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards