acasadipia

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Pia - 26 januari 2015 08:53

I lördags var jag på bio med Jessica i Uppsala och såg Unbroken. En film som jag rekommenderar. Den bygger på en sann berättelse från andra världskriget.
Senare på kvällen var det action på gården. Någon tände eld på hjullastare som dem som bygger balkongerna använder. Den står i ett inhägnad område men det hindrar inte några att förstöra. Brandkåren fick komma och släcka.

Igår gjorde jag något som jag skulle ha gjort för länge sedan. Jag sydde barnens gardiner. De blev snygga.

Jag blev klar med min fönsterremsa som blev en löpare istället. Ligger på blockning.

Har även gjort ordning på vardagsrumsbordet och lagt på den nya duken.

Köket fick gardiner oxå. Eftersom jag gjorde så mycket annat än städning så fick det stå över. Får göra det i veckan.

Annars har helgen varit lugn och behaglig.

Allmänt · SY · Virka

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards