acasadipia

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Pia - 14 november 2014 09:00

Jag har sjukdomen depression. Efter att ha gått in på nätet och googlat på hur man kommer ur den. Överallt står det att man ska vara social. Men hur tusan ska man vara det när man hela tiden vill gå och gömma sig för livet. Ni som läser detta och känner mig, lite eller mycket. (Ett sätt att vara social är att ha kontakt med vänner via media som mail, sms osv) kan väl hjälpa mig att komma ur denna depression. Hör av er och berätta om roliga saker. Om någon orkar kanske kan träffa mig för en fika eller promenad.

Jag kämpar på med dagliga promenader, handarbete och delar upp måste sakerna som städning m.m I små doser varje dag. Och försöker beröma mig själv när jag har gjort min mål för dagen. Men behöver med hjälp. Har förstås varit hos läkare och går på terapi oxå.

Tack på förhand!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards