acasadipia

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Pia - 29 oktober 2014 15:43

Var till läkaren i dag orken har gått ur mig. Är nu sjukskriven heltid. Doktor sa åt mig ut och gå för att få igång kroppens egen morfin. Den bästa medicinen. Lydig som jag är har jag varit ut på två halvtimmes promenader. Hon tyckte att jag skull ta en timmes promenad men tar flera kortare promenader i början som jag kan öka på. Kroppen molar men känner mig ganska nöjd.

Mormorsrut-filten blev lite stor att hålla på med på jobbet så har tagit hem den, har en rad kvar innan jag ska virka en svart kant runt den.

Istället för filten hade jag tänkt virka tomtar. Får göra det hemma i stället.

Har ett paket på posten som ska hämtas. Känns förlångt att gå. Ska kanske ta cykeln dit i stället. Byta ut en promenad mot cykeltur. Borde ju oxå få igång kroppens morfin. Får ta en dag i taget.

Nu vet ni läget med mig. Ska försöka ta lite höstbilder när jag är ute och går. Föresten så här kommer det att se ut när balkongen blir klar om några månader. Längtar.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards