acasadipia

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Pia - 25 augusti 2014 06:25

Idagvar det kallt om fingrarna när jag cyklade till stationen. Dax att ha vantar på sug på morgonen kanske. Känner mig glad i dag, mina underbara barn kommer hem igen. Nu har förskolan och skolan dragit i gång så nu måste man komma ihåg Gympapåse och andra saker som ska göras. Inte lätt när man är lite glömsk. Men det ska ordna sig.

Har virkat plastkorgar så fingret gör ont. Har gjort ett bombplan till David inte riktigt färdig klistret tog slut. Har även fixat så Joakim kam börja måla sitt. Det är paiper mache jag hållet på med. Har tyvärr varit slarvig med att ta foto. Får göra det i kväll.

Eftersom limmet är slut så får lunchpromenad gå till Slöjd-detaljer och köpa nytt. Annars har jag tänkt försöka göra som pappa alltid har sagt handla i slutet av månaden då vet man vad man har kvar. Kommer tyvärr bryta det redan på fredag då jag ska cykla till brägården och köpa lite till mina blivande blombänkar. De har inte uppe på helgerna så jag får passa på då jag är ledig. Har tagit ledigt pga planerad kaos på pendeln den dagen. Det ska vara ersättningsbussar mellan Märsta och Upplands Väsby. Efter som jag ska hämta barn så frågade jag chefen om en semester dag så slipper jag stressen med det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards