acasadipia

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Pia - 13 augusti 2014 18:49

Ibland vaknar man och tror dagen ska bli bra och så blir det tvärtom. Det är inte roligt just nu.

Av Pia - 13 augusti 2014 06:58

I natt sov jag nog bättre. Har tagit tablett mot rethosta så den störde mig inte. Vaknade iallafall några gånger under natten. Känner mig mer utvilad nu. Värken är kvar men bättre. I går på lunchen gick jag en liten runda i Gamla stan. Om det inte regnar så gör jag det i dag med.

I förr går repade jag upp den runda plastmattan som jag hade börjat på. Efter liter läsning på nätet i går mellan samtalen på jobbet så försökte jag igår kväll igen. Det verkar funka nu den har i allafall inte kuppat sig till en korg ännu. Håll tummarna att det lyckas.

Igår var Joakim så trött efter första fritids dagen efter sommaren. han hade till och med ont i huvudet. Lilla gubben. Orkade knappt äta middag men efter middagen så blev han lite piggare igen. Det är inte lätt att komma tillbaka efter två månaders ledighet som han har haft. Han vänjer sig. Snart är han pigg som en mört. Nu har vi kommit i gång med läsningen av Harry Potter igen den tredje boken. De somnar gått när jag läser för dem.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards