acasadipia

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Pia - 11 augusti 2014 22:16

Idag skulle min kusin Elin ha blivit 40 år, tyvärr folk hon bara uppleva 22 år. Vad tiden går fort. Var hon inte bland oss nyss? Men när jag ser bilder på henne så ser man ju på kläderna att det var länge sedan. Jag saknar dig fortfarande. Det gör nog många. God natt och sov gott där du är.

Av Pia - 11 augusti 2014 06:34

Jaha nu sitter man på pendeln på väg till jobbet. I dag har jag extra arbetskraft med mig. Joakim, fritids stängt så han hängde med. David åkte med pappa Peter. Man känner sig som en sömngångare. Undra hur man ska kunna hålla sig vaken en hel dag och samtidigt prestera något.

Fyndade en bok i går, eller rättaresagt fick en bok i går. Det var en som skänkte denna fina bok till mig.

Blev färdig med min avlånga plastmatta i förrgår. Har börjat på en rund nu.

Eftersom det har blivit lite svalare så har jag börjat funderat på att börja motionera igen. Hoppas jag tar mig i kragen och börjar snart. Det är iallafall bra att jag har börjat tänka på det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards