acasadipia

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Pia - 17 juli 2014 07:03

I morse vaknade jag med huvudvärk. Så istället för att cykla en kvart så tog jag en tablett och gick och la mig istället. Nu är huvudvärken borta. Men jag ligger efter med dagens motion. Jaja det ordnar sig.

Igår var jag duktig. Städade lägenheten. Dammsög till och med barnens sängar. Luktar härligt med såpa hemma nu. Men som alltid när jag städar ser jag saker som skulle kunnas gno på lite extra. Så hundra procent nöjd är jag inte. Jag är lite sådana att när jag börjar så vill jag göra det ordentligt som torka av alla dörrfoder, lister, köksskåp osv. Ni förstår om jag hade gjort det så hade jag inte blivit klar i går. Så jag försöker sätta på mig skyddslappar för ögonen och ser inte detaljerna då blir det bra iallafall.

Det gjorde antagligen kunde hjälpa gubben att klippa håret och sitta en stund och brodera. På tal om brodera så har jag kommit igång mig så att gubben sa ska du inte lägga dig. Klockan var då tjugo i elva. Verkligen dax när man ska upp kl fem dagen därpå. Så här långt har jag kommit. Upptäckte imorse att jag började ett stygn för långt ner när jag kommer till nedre kanten gör inget men måste plus på en när jag räknar från den på nästa blomma.

Det blev en burk med dekorplast oxå. En kollega ville ha så självklart gjorde jag en. Hade glömt att ta kort på den så gjorde det på pendeln.

I kväll blir det Av med tjejerna på jobbet mysigt.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards