acasadipia

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Pia - 16 juli 2014 07:10

Sedan är det tre veckors semester.
I går blev jag klar med den fjärde färgen av mormorsrutor till filten David ska få. Som sagt han har valt färgerna själv.

Den femte färger är riktigt snygg eller hur?

Var effektiv i går. Skurade badrummet från golv till tak (kanske inte riktigt så mycket men nästa) röjde i barnens rum så nu är det fint i deras bokhyllor. Deras skrivbordslådor skulle behövas rensa men jag tror jag får göra det tillsammans med dem. Lite privat måste de få ha. Hittade iallafall den försvunna Ds-laddaren och ett av de tre Ds-spelen som är borta. Gick ner med lite grejer till källaren. Sedan har jag beställt mat från mathem som kommer idag. När det var klart kunde jag sätta mig framför tv ett tag. Klockan var väl runt halv tio. Satt väl där i en halvtimme och läste nya pysseltidningen. Sedan blev jag så sugen på att pyssla så jag klädde in två små pringelsrör med dekorplast och washitejp.

Så jag kom inte i säng först vid elva,lite sent när man ska upp vid fem för att cykla. På något vis kom jag upp i morse. Nu har jag cyklat tre mornar i rad. Känns riktigt skönt. Det var någon som sa att man man måste göra sak 21 gånger innan man kan säga att det är en vana. Då har jag 18 gånger kvar innan jag kan säga jag cyklar varje morgon.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards