acasadipia

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Pia - 1 juli 2014 08:53

Jaha nu kan man väl säga att halva sommaren har gått. Och inte har jag badat, det tycker jag är tråkigt.

Känner mig stark psykiskt nu. Känns som jag kan stå emot vad som helst nu. Livet leker helt enkelt. Vet faktiskt inte närmar kände så här sist. Underbart är det. Visst kan det hända saker som gör mig nere men jag tror jag klarar av de sakerna nu på ett mycket bättre sätt. Jag accepterar att jag ibland känner mig nere utan att analysera det för mycket. Låter mig helt enkelt känna utan att gå ner mig totalt. Livet har motgångar som man måste gå igenom. Men livet har även medgångar och då ska man njuta av dem.

Det blir lunchpromenad idag oxå. Om nu det inte är åskoväder och häll regn. Då får jag sätta mig på motionscykeln hemma ikväll istället.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards