acasadipia

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Pia - 9 april 2014 08:19

Fan, fan, fan. Fick reda på en sak i går som gör att hela kroppen darrar. Skulle vilja dra täcket över huvudet och ligga där och böla hela dagen i stället för att åka till jobbet och vara social. Det är fan att man ska reagera på saker som jag vet är logiskt rätt men innebär en stor förändring i livet. Jag är väl mer mottaglig nu och mina känslor ligger nära ytan. Kroppen darrar just nu som ett asplöv och gråten är i halsgropen. Sitter på pendeln men varje gång tåget stannar så måste jag stoppa impulsen att kliva av och ta första tåget hem igen. I dag bliren kämpig dag hoppas attjag inte bryter ihop.

Eftersom jag bjöd på mina surdegsfrallor till tejerna på växeln i går så tror jag att jag går och köper mig en fralla på väg till jobbet.

I Rotebro nu. Skönt tåget åker igen och jag sitter kvar. Jag klarar detta.


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards