acasadipia

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Pia - 8 april 2014 08:04

I dag när jag skulle göra gröt tänkte jag ställa gröten i kylen istället för micron. Och när jag sedan skulle ta ut mjölk och lingonsylt från kylen drog jag ut en låda och stod och tittade i den och undrade vad jag gjorde. Skittrött alltså. Har fått i väg barnen till dagis/fritis och sitter själv på pendeln så man får se vad denna dag ska bjuda på. När jag ändå klagar lite så slog jag i min lilltå i morse. Svor som jag vet inte vad, barnen kom springande och blåste och pussade på tån. Det var ju bra för stunden. Nu har den börjat värka så jag haltar.

I slutet av förra veckan köpte jag nya formar till ljus och så köpte jag färgpirgment, vinröd och svart. Harju bara ljus som är röda ytters och vita inuti, om ni förstår när man smälter dem så blir det rosa. Inte snyggt om ni frågar mig.

Broderiet börjar bli färdigt måste nog försöka vara klar med den i veckan. Det är ju en påskduk.

Ska försöka lägga upp lite bilder på ljus och broderi i kväll. Det är ju roliga att blanda text och bild i bloggar.

Dax att läsa boken nu. Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards