acasadipia

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Pia - 1 april 2014 09:04

I dag är det riktigt april väder. Snö i lusten här i Märsta.
Hade en extra dag med barnen i går. När jag vaknade så trodde jag att jag hade drömt det för ingen kille hade kommit in i natt. Kände mig faktiskt ut vilad när jah vaknade i morse. När jag gick in till killarna såg jah orsaken varför David inte hade kommit. Han låg och kramades med den stora nallen. Det kanske räcker för att han ska sova hela natten i sin säng. Joakim brukar inte komma så han låg som vanligt och sov. Det är jobbigt med sommartid och barn. David frågade varför han måste lägga sig fast det var ljust ute. Och på morgonen har det blivit mörkt så då undrar han varför han måste gå upp innan det blir ljust. Snart är det ljust både på kvällen och dagen så då är det inga problem.

Bli inte lurade idag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards