acasadipia

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Pia - 30 september 2012 20:16

Jag hade bord på loppis i Ondensala Byggdegård i dag. Loppisen var mellan 10-14 det var ganska glest med folk men lite fick jag sålt. Jag sålde för 210 kr med bordshyran var 100 kr så vinsten var 110 kr. Men jag tror hela vinsten försvan när barnen och maken kom och skulle hämta mig och tittade runt bland de andra borden. David hittade en brandbil och joakim hittade en Mjukisdelfin samt en bil. Själv hittade jag varsin t-shirt till dem.  Den roligaste saken jag sålde i dag var en elefant som jag hade stickat och joakim hade gett till mig för han tyckte den var så ful. Jag ska leta uppen bild och visa er en dag hur den ser ut.


I går kväll var jag hemma hos Jessica och blev bjuden på vin, Jag hade tagit med mig lite digitivekex och philadelphiaost. Vi fastnade i en kärlekkomedi på TV så jag kom inte hem förren efter tolv. Kanske därför jag är seg i dag.


Nu har jag fyra rutor kvar innan den första kuddfodralet klar hoppas att jag gör klart den i veckan. Blir så glad när jag gör färdigt något. Föresten jag kanske ska virka ett lager Amigurumi och sälja några på nästa loppis jag står på. Som små lock varor.


Ha en trevlig kväll



Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards