acasadipia

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Pia - 26 september 2012 21:52

Sitter och tittar på Dallas. tycker faktiskt det är riktigt bra.


DAvid mår bättre men blir hemma en dag till. HAn var snäll för jag fick cykla en halv timme på motionscykeln. Men tyvärr så har det slunkit ner några /två/ äppelmuffins under dagen. Jädrans vad goda dem är.


Nu är dallas slut så jag ska nog gå och lägga mig så jag orkar med att hitta på saker med David i morgon och hoppas att han är så pass frisk så jag kan gå till jobbet på fredag.


God natt!

Av Pia - 26 september 2012 06:55

Min lilla gubbe har feber. Peter fick hämta hem honom igår vid hal ett tiden och han sov hela eftermiddagen och natten. Lilla söta Davis. Nu sitter han med tittar på Disney JR. HAn har lite lika hög feber i dag men han är hängig och vill knappt äta. så HAn mår inte bra. Så vi ska mysa i soffan hela dagen och bara göra det vi måste.


Det blev inte Skeppsholmen runt i går utan jag gick till gallerian och kicks i stället. Men jag tog en promenad på kvällen Här hemma i märsta. Så jag tycker jag har varit duktig i allafall.


Ha det!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards