acasadipia

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Pia - 21 september 2012 08:35

I mitt skrivande i går om hur klantig jag var och mormorsrutor glömde jag skriva att jag och barnen var ute och cyklade i går. Eller Jag och joakim cyklade och David satt i cykelstolen. En mysig liten utflykt och skönt för motionen.


Det är inte roligt att det men kallt men sammtidigt så får jag en säkrare väg till jobbet då det har minskat med cyklister pga kylan. Då kan man säga skönt med kyla.


JOakim var uppspelt i dag han ska på utflykt till sigtuna, Det skulle ha med sig matlåda och i den ska de få pannkakor från skolan, vattenflaska, frukt samt sittunderlag skulle med. meddagna hem-i-från-bestik som joakim sa skulle oxå med.

Tänk att han har blivit så stor så han är ute på utflykter medans jag sitter här på jobbet.


Ha en bra dag!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards