acasadipia

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Pia - 19 september 2012 20:18

I går var det tufft. Vet inte varför men något reagerade jag på. Eller kroppen reagera. JAg hade ont och det pirrade i hela kropen och sedan hade jag tryck över bröstet och tycket det var tungt att andas. Hade satt på mig kläderna och tagit med mig min väska men när jag hade lämnat Joakim så gick jag hem och la mig och sov hel för middagen. Känner mig fortfarande konstig i kroppen men trycket över bröstet är borta så i dag kom jag till jobbet och det gick ganska bra. Men tyvärr missade jag tiden till pilates-passet så det blev en runda runt skeppsholmen i stället. Det känns att kroppen inte är ok. för det känndes som jag hade gjort minst ett maraton efter promenaden.


håller på att virka näst sista mormorsrutan i denna färg.

snart har jag gjort 32 st. då är första av 6 färger klara.


Joakim och jag tog en sväng till syaffären i dag. vi köpte tre jeansdragkjedor som vi ska ha till tetra-necessär. Tänkte göra dem i helgen. så då får ni bilder på dem.


Efter kursen på overlock-maskinen så är jag så sugen på att ta tag i nåt att sy. men jag vet inte riktigt vad. Vi får se hur mycket jag kan sy med overlocken på Tetra-necessär. om någon har någon idé på vad jag kan sy så tar jag gärna emot förslag.


Ha en trevlig kväll


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards