acasadipia

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Pia - 17 september 2012 20:55

Jaha! nu har man varit på det första föräldramötet på skolan. En första timmen av två började med ett grupparbete hur man ska utveckla skolan i Sigtunakommun. Kändes som man var tillbaka i skolbänken igen. Frågorna var jätte svåra att svar på när man har en så i förskoleklass och att han knappt har gått där i en månad. som tur var så hade några i gruppen äldre barn så vi fick i gång en diskussion. Men kom igen om ett par år då jag har haft barn i skola ett tag då kan jag svara på hur man ska utveckla skolan.


Haft en skön dag på jobbet medan alla utom en var borta på kurs så har man vågat låta lite, som prata i telefon och hosta utan att få dåligt samvete att man stör. Sista timmen var jag helt själv och då satte jag på Rock klassiker och lyssnade på lite bra musik utan att ha lurar på. Men jag ska erkänna att det var tråkigt när alla var borta. skönt att de är tillbaka i morgon.


Som motion i dag blev ett varv runt skepsholmen. det var skönt men inte så skönt som jag hade hoppas. har tyvär varit lite låg i dag. det har varit en tung dag i dag. har fått kämpa med mig själv. Så nu när jag sitter här och dricker te och bloggar så börjar jag bli nöjd över dagen för att jag har klarat den så bra ändå. Det är nog åt rätt håll i allafall.


För att det ska bli riktigt bra ska jag nog virka en mormorsruta.


God natt på er så hörs vi i morgon!!


Föresten Tack för lunchen Ann-sofie. hoppas vi ses snart igen!!!


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards