acasadipia

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Pia - 14 september 2012 19:56

Nu sitter jag själv i Eskilstuna och njuter av ensamheten. Man har så få stunder att få var helt själv när man har familj. Det är underbart att umgås med familjen men det är oxå underbart att få vara lite för sig själv oxå. Jag ska drömma om de underbara kramarna jag får när jag kommer hem.


Jag har syndat med smågodis det sista på väldigt länge. nästa gång jag äter det ska jag ha gått ner minst 7 kg. och då får jag köpa en smartphone. så jag har nu två saker att se fram emot om jag går ner i vikt. På måndag blir det nya tag som sagt.


Undra i fall det finns något att titta på i kväll. Jag ska ta min godisskål och sätta mig och glo och kanske virka några mormorsrutor. Lite te skulle sitta fint oxå.


Ha en trevlig kväll nu ska jag njuta av den.


Kramisar

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards