acasadipia

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Pia - 13 september 2012 21:20

JAg längtar tills i morgon då jag dels ska träffa min bästis och hjälpa henne att hitta ett par byxor sedan ska jag ta tåget till Eskilstuna för att få träffa mina sysslingar. vissligen träffar jag dem inte förrän på lördag och då ska jag först få lära mig mer om min overlock. Ni tycker kanske jag är tjatig men det ska bli så kul. Men jag längtar redan efter barnen och deras kramar. Men jag ska klara det, jag är ju hemma igen på söndag.


Har ett litet problem men mina svart/vita mormorsrutor. garnet räcker inte. så jag hoppas att det finns en affär i E-tuna som jag kan köpa några. JAg måste ju ha med mig ett handarbete när jag reser bort. Jag får ta med och göra rutor till Davids täcke istället. Det är ju en hel del kvar på den oxå.


I dag bjöd vi in några kollegor på bubbel i våra nya lokaler. Det var trevligt tycker jag. undrar bara hur det ser ut när jag kommer i morgon. Jag gick innan det var slut. Om det nu skulle vara lite stökigt så gör det inget det är ju bara att städa upp det.


Sov gott.  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards