acasadipia

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Pia - 6 september 2012 19:55

Efter middagen så fick barnen äntligen lite färg på fingrarna. De har tjatat jätte länge. Det blev tre fäger. Jeansblå, svart och röd.  fina blev dem i allafall.

   

SÅ ser mammas korg ut som jag håller på att virka. den är snart klar ska bara vika på handtag.

 

Jag funderar på om det är ett sy-projekt som ligger som nästa grej. vi får se vad det blir måste fundera lite till och känna efter vad jag vill. JAg har för många ideer.


Nu sitter jag att själv igen och är sugen på något. fast suget är inte lika starkt i dag som den var i går och eftersom jag klarade mig i går ska jag klara det i dag. Har faktiskt cyklat 30 minuter i dag.


nu ska jag ta lite te och titta på robinson-finalen.


Ha en trevlig kväll

Av Pia - 6 september 2012 08:30

Jag åt inget i går kväll även fast jag ville. En kopp te räckte och så virkade jag mammas korg. Den börjar bli färdig. sätter in ett kort i kväll på den. Nu börjar de bli dax att ta fram nya projekt att göra. Ska fundera lite på det innan jag talar om det för er. Nu blir ni nyfikna va? det är nästan så jag blir nyfiken själv.


Ha en trevlig torsdag!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards