acasadipia

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Pia - 1 september 2012 19:53

I går kväll var vi bortbjudna till min kompis med familj.vi blev bjudna på god mat och trevlig sällskap. Det var extra trevlig för vi hade gång avstånd till dem och planerade för hem gången med att ta med vagnar till barnen. Så vi kom inte hem förrän vid ett tiden och då hade barnen fått sova borta några timmar. då är det himmla skönt med vagnar. Jag hade en fin present med mig tillvärdparet. de fick en virkad brödkorg men en matchande grytlapp. i korgen hade jag lagt en surbröds limpa.

       


I dag har vi tagit det lungt. Har tagit en tur ner till ica och hämtde några böcker jag hade beställt. Efter lunch gick jag ut med barnen i regnen. som tur är så har vi ett lusthus på gården som jag kunde sitta och läsa medans sötnosarna lekte i regnet. 


Till middag blev det pizza. då fick jag en liten promis eftersom det var jag som gick och köpte pizzan. All smygmotion är bra. Men det bästa jag gjorde var att jag ca en timme efter pizzan satte mig på motionscykel och cyklade en halvtimme. Gjorde även mina magövningar . Duktiga mej!!!


JAg Har oxå fortsatt att göra remsor av avlagda kläder. Det går riktigtbra med rullskäraren jag har. Har en så kallad själv läkande underlägg när jag gör det.


Ha en trevlig lördagskväll.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards