acasadipia

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Tiger!!!

Av Pia - 27 juni 2012 21:20

kom ut på en 45 minuters promenad på kvällen med en vännina. Det var sol, regn och sol igen under promenaden. Vi fick se en regnbåge oxå.


Nu börjar tiger ta form. den sista boet i fia-spelet.  sedan är det bara en ram runt allt och efter det sy kanterna sedan klar för leverans. Hoppas att de som får den blir glada.

 

Nu börjar hjärna att arbeta på högtryck vad jag ska göra efter fia-spelet. Har en massa idéer. så vi får se vad det blir. Jag tror det blir lite virkning eller stickning.


I morgon ska jag börja jobbet som i dag med ett besök på gymmet. Ska försöka att träna varje morgon tills jag går på semester om två veckor. Har planer för semester oxå så jag inte lägger av bara för jag har semester. Vikten tar juinte semester. Har klarat tre dagar utan godis, fikabröd och alkohol. Det har gott lättare än jag har trott. Man får ju tänka på att jag var hemma två dagar med David och jag kan tala om att det finns kakor och kex hemma som man lätt kunde ha tagit till mellamål. Men jag gjord inte det och känner mig stolt för det. Nu är det exakt fyra veckor kvar till vi åker till Gotland. Längtar dit. Om jag fick drömma så skulle jag kunna tänkamig att vara på gotland sommartid och här i märsta vinter tid. men mitt jobb har inget lust att flytta till gotland på sommaren så jag får nöja mig med två veckor på sommaren. fundera på om jag ska vara där längr nästa år, måste först övertala min lilla gubbe om det. vi får se.


Dax att lägga sig.


God Natt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - Onsdag 10 april 14:03

Två dag har jag försökt jobba. Vad har hänt under dessa dagar? Ångest, hjärtklappning och värk. Fan jag var inte redo ännu. Nu är jag åter sjukskriven på heltid. Jag känner inte igen detta. Har varit deprimerad och haft ångest förut. Men de...

Av Pia - Tisdag 9 april 11:47

Rummet färdigt för jobb. Det är två timmar kvar så nu vila. Före: Efter: ...

Av Pia - Tisdag 9 april 09:31

Trodde inte jag skulle bli så här dålig. Så dålig att jag har varit helt sjukskriven i 6 veckor. Fattar ni 6 VECKOR. Idag börjar jag jobba 50 %. Börjar med att jobba hemifrån. Jag har ångest för att börja. Det började i söndags med en pirrande käns...

Av Pia - Onsdag 28 feb 10:24

Jag tror inte man brukar säga att de som har fibro har skov. Men efter att ha haft fibro i typ 9 år har jag sett ett visst mönster. Brukar ha mer värk på våren och hösten. Det är då jag har längre perioder med hög värk och mina tabletter hjälper inte...

Av Pia - Tisdag 20 feb 06:35

Nu är verkligen våren påväg. Hörde fågelkvitter hela vägen till pendeln. Det är ju ett vårtecken. Har ni tänkt att trötthet kan vara på många olika sätt? Man kan vara trött för man går upp tidigare på morgonen. Man kn vara trött för man har träna...

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards