acasadipia

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Hår-Rock

Av Pia - 1 februari 2012 20:05

Har lyckas cyklat i dag fast i dag har det varit en jobbig dag. Hade ingen lust att motionera allts men gjorde det ändå. Det är då man känner sig så himmla duktig.


Duktig och duktig har ju klämt imig en skål popkorn i eftermiddags när jag tittade på Hårdrockens historia som Peter så snällt spelar in till mig. Denna gång var extra bra för det handlade om de band som jag diggade på 80-talet. Glamrocken eller som de sa i serien hår-rock. Härlig rock med många glada och många powerbalader. Det var en under bar tid. Det tråkiga nu för tiden är att de band som forfarande spelar kör nästa bara sina gammla låtar. Vissligen är de fortfarande bra men det skulle ju vara roligt att höra de nya låtarna.


I dag var killarna trötta allt. Joakim var så trött så han satte sig på tvären hela tiden och skrek som en galning. David där i emot gick gärna och la sig och somna inom en minut efter vi har slagit i hop boken.


God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - Onsdag 10 april 14:03

Två dag har jag försökt jobba. Vad har hänt under dessa dagar? Ångest, hjärtklappning och värk. Fan jag var inte redo ännu. Nu är jag åter sjukskriven på heltid. Jag känner inte igen detta. Har varit deprimerad och haft ångest förut. Men de...

Av Pia - Tisdag 9 april 11:47

Rummet färdigt för jobb. Det är två timmar kvar så nu vila. Före: Efter: ...

Av Pia - Tisdag 9 april 09:31

Trodde inte jag skulle bli så här dålig. Så dålig att jag har varit helt sjukskriven i 6 veckor. Fattar ni 6 VECKOR. Idag börjar jag jobba 50 %. Börjar med att jobba hemifrån. Jag har ångest för att börja. Det började i söndags med en pirrande käns...

Av Pia - Onsdag 28 feb 10:24

Jag tror inte man brukar säga att de som har fibro har skov. Men efter att ha haft fibro i typ 9 år har jag sett ett visst mönster. Brukar ha mer värk på våren och hösten. Det är då jag har längre perioder med hög värk och mina tabletter hjälper inte...

Av Pia - Tisdag 20 feb 06:35

Nu är verkligen våren påväg. Hörde fågelkvitter hela vägen till pendeln. Det är ju ett vårtecken. Har ni tänkt att trötthet kan vara på många olika sätt? Man kan vara trött för man går upp tidigare på morgonen. Man kn vara trött för man har träna...

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards